juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

nu sitter jag här igen?=)

Haha asså nepp har en så tråkighelg så det finns inte typ!
Andra bara : Jag var på fest igår . Och jag kommer här och bara aa själv satt man vid datorn??
Okej har ett så socialt liv äh *HOOOST*.
Men funderar på att smsa massa okej det gör jag redan men det e knappt att nån svarar?:OO Haha så o populär! JAG VILL BLI POPULÄÄÄR (eller inte jätte men). NI FATTAAAAR :D

Aa som sagt vet jag inte vad jag ska göra idag kanske lyssna lite på älskade the fooo och justin och one direction och allt som finns! JUSTEEE det var tävling på närk idag jao! Undra vem som vann  VILL VETA nån som kan säga de till mig??
HAHA jaa vi hörs sen nu ska jag döööö ENSAM IGEN ne men serry hööörs 
 
FJORTIS INLÄGG I KNOOOW 
HEHE :3 nej dåå jag e samma julia somalltid :)) Har bara trööök 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: