juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

GOD JUL!

Japp god jul på er! Hoppas ni får många julklappar och äter så mycket så ni rullar fram seriöst:P

Haha jadu jag ligger i sängen vaknade nyss! Tänkte bara slänga upp ett inlägg då liksom! Men jag har sovit så gött inatt ändå förutom att det har regnat hela HELA natten åhhh OGILLA!! 
Ärligt det har regnat hela natten iaf här! Och grattis till er som har massa snö där ni bor gud vad tur ni har!! AVIS! 
Hhaha men nu ska jag gå ner till min familj snart antar jag så ja vi hörs väl sen jag ska väl göra mig lite SMEXIIE sen haha ;P just nu lyssnar jag på cody Simpson hello :)))
HELLO SNYGGING typ!! 
Men ja hörs sen :**
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: